PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle herkes kafasına göre direk dava açamıyor hocam, belli bir prosedür var, uyarmak ve kaldırılmasını istemeden dava açamıyor, uyaracak yazılı ihtar çekecek, sen kaldırmayacaksın, tespit tutanağı vs düzenlenecek falan sonra dava aşaması kimsede onlarla uğraşmıyor, en fazla ihtar çeker sende kaldırırsın.
Hocam birileri size yanlış bilgi vermiş sanırım. Sizi uyarma gibi bir zorunlulukları kesinlikle yok, senden hiç bir şey istemez ekran görüntüsünü alır şikayetçi olur, dava uzlaştırmaya gider orada 1 haber için AA en az 4-5 bin TL istiyor kaç haber yaptığına göre değişir. Sonra uzalaşamazsanız fikri sınai haklardı sanırım oradan dava açılıyor.

Özetle ihtar, uyarı, kaldır de vs. vs. hepsi şehir efsaneleri. Yasal olarak onların hiç birini yapmak zorunda değiller.

Nereden biliyorsun derken Haziranda mahkemem var . Kız kardeşimde avukat o da adamlar haklı dedi bakalım ne olacak.