Format düğmeleri kombinasyonunda güvenli açın sonra kapatıp açın GM8 cihazımda da aynı sorun oluyor bazen
Nasıl yapıyoruz onu?
Ses kısma ve güç tuşuna aynı anda basın. Recovery moduna giriyor mu? Ya da ses açma ve güç tuşuna aynı anda bası deneyin bir de
Ses kısma+güç tuşuna basınca fastboot açılıyor.
Hocam develepor modunu açıp unlock işlem başvurusu gönderdiniz mi ?
Telefon açılmıyor maalesef. Açılmadan yapabilir miyim?