lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 1 nisanda başvurdum fakat hala ses seda yok

( ziraat bankasında hesabım yok )
Benim hesapta var ama yine ses yok 1 Nisan'da başvurmuştum.