Eğer mevzu anladığım mevzu ise (3.göz); Olayın astral boyutunda mısın ? Yoksa gaip ile iletişim yönünde misin? merak ettim

Kimi çakraları açmak diyor kimi başka bir ad veriyor. Gerçi çoğu dini alet edip nerede ise tamamına yakını (Çok az istisna hariç) dümeninde olsa da, özünde kendine yaşanmış tecrübeler var mı ? Bence var..
Vallahi böyle bir şey varsa, benim gayem kısa yoldan nasıl parayı kırarım buna çevirecem olayı.
CİDDİYİM