Eğer mevzu anladığım mevzu ise (3.göz); Olayın astral boyutunda mısın ? Yoksa gaip ile iletişim yönünde misin? merak ettim Kimi çakraları açmak diyor kimi başka bir ad veriyor. Gerçi çoğu dini alet edip nerede ise tamamına yakını (Çok az istisna hariç) dümeninde olsa da, özünde kendine yaşanmış tecrübeler var mı ? Bence var..