Teknoloji ile değişen hayatlarımızın her alanı aynı ölçü de dejenere oldu. Bunun etkilerini manipulatif olarak ele alırsak işin içinden çıkamayız ve çıkamadıkta (bilimciler)... Sözün özü; genel olarak mutasyon geçirdik.