Bazı forumlarda sesin karşı tarafa gitmediği ile alakalı şikayetler varmış.
Kullandıkları operatör ile alakalıdır diye düşünüyorum. Ben 7 ay oldu en ufak bir şikayetim yok. Sadece ghost screen sorunu olacak gibi
Ekranda bazı bölgelerde gölgelenmeler oluşuyor. Çok dikkatli bakarsan görünüyor.