"Yani evet her hosting firmasının sunucu altyapısı Tier, İso sertifikalıdır."
Dostum burada ne yazmışım ben ?
"Hosting firmasının sunucu altyapısı" diyorum değil mi ?
Okuduğunuzu anlayın lütfen.
Ofise Tier 3+ sertifika alma gibi ihtimalleri var mı ki bunu böyle anladın
Beni daha fazla alıntılamayın. Yazdıklarımı bir kaç kez okumanız yeterlidir.
Noluyor alıntılayınca bir yerinizmi eksiliyor. Bu belgeler her firmaya özel isimle çıkmıyor mu canım kardeşim eee Her firmada var mı bu belgeler hani ben göremiyorum sadece ünlü yerlerde görebiliyorum nedense.