Bence Xiaomi Redmi 8 pro alın
Bütçemi bayağı aşıyor
Xiaomi Redmi Note 8 var bende
sadece tek kötü yanı video olarak çekim sanki biraz kötü
+ olarak yanları şarj bitmiyor resim cok iyi telefonda ısınma denen bişi yok.
memnunmuyum kesinlikle memnunum.
Hocam bu ses sorunu sizde yok değil mi? Birde 32 gb mı 64 gb mı
Redmi Note 8 Pro modelini biraz daha ekleyip alın hocam hem sorun yok hem fiyatına oranla çok iyi
Hocam valla kararsızım. Düşecek mi düşmeyecek mi bilemiyorum. Ama düşse de ne kadar düşer ki? Taş çatlasın 1800 veririm

Yani bütçem o.