Merhaba,
Anlattıklarımı nasıl anlıyorsunuz.
Kelime kelime anlatayım.
Hosting firmalarının sunuculari tier ve iso sertifikalı.
Sunucular nerde ? Veri merkezinde.
Veri merkezlerinde ne var ? Tier ve iso sertifikası.
Ben sizin yazdığınızı iyi anladım. Veri merkezlerinin ISO ve Tier sertifikaları olduğunu ifade ediyorsunuz. Sertifikayı gördünüz mü? Gördüyseniz benimle de paylaşır mısınız?
Radore, Netinternet, DGN, Netdirekt. Bu veri merkezlerinin Tier sertifikaları varsa benimle paylaşırsanız sevinirim. Ben de öğrenmiş olurum.