Xiaomi Redmi Note 8 var bende
sadece tek kötü yanı video olarak çekim sanki biraz kötü
+ olarak yanları şarj bitmiyor resim cok iyi telefonda ısınma denen bişi yok.

memnunmuyum kesinlikle memnunum.