Arkadaşlar yasak mı değil mi bilmiyorum.
onun için biraz çekinerek yazıyorum.
Elimde bir miktar socks4 ve socks5 proxy mevcut. bir ptojemde kullanmak için almıştım ama yoğunluk vs derken kullanmak nasip olmadı.
ederi nedir yada ne şekilde satılır. bilgisi olan yada konuyla ilgilenenlerden geri dönüş bekliyorum.
şimdiden teşekkürler