Bence çok abartı uzatıyorsunuz, ortada bir hata var, gecenin bir körü saat 10 da sokağa çıkma yasağımı verilir? Sonucunu bilmiyorsa zaten oturamaz o koltukta, ben yaptığı bu karakterli duruş gibi, bir duruş daha görmedim iktidardan, bi hata yapılıyorsa adam sorumlulığu almış ve tıpkı medeni Dünya'daki bir çok örneği gibi istifa etmiştir. Şayet bir tiyatro değilse, geri dönüşü yoktur ve bu siyasette A sı B si herkese örnek olmalıdır.