Mağazaların hepsi kapalı uzun zamandır cadde mağazaları da aynı şekilde diye biliyorum.
Kaç gündür zaten kapalılar hocam, sanmıyorum açık olacaklarını.
Maalesef sadece online subeler acıktır
UPS ile gönderim yapıyorlar acaba gelir mi kargo? Ekran kartı yandı