Olayın farklı yönleri var. Azılı(!) bir muhalifim.

Soylu o gece sokağa çıkma yasağını Cumhurbaşkanı talimatı ile aldık dedi. Sorun o olayda sorumlu olarak kendisini ilan etmesi değil.

İç işleri bakanı ülkenin sosyolojik ve demografik yapısını bilmiyorsa o hatayı yapmıştır, yaptı da. Bu kadar insanın sürü psikolojisi ile hareket edeceğini bilmesi gerekiyor, halkın insanıyız demek bu zamanlar için geçerli. Siyasetin çok değişik dinamikleri vardır da burada tartışmak istemem bunları, özel mesaj yolu ile ulaşan olursa sohbet ederiz.

Diğer yandan istifa kabul edilip veya edilmeyecek bir karar değildir.