Herkes halkta buluyor suçu da ben marketçilerde buluyorum, açma kardeşim saat 10'da market mi açık olur, kapat 9'da. Baktılar ciro geliyor, baktılar 1 ayda satamadıkları malı 1 gecedede satacaklar hemen açtılar kepenkleri.