Birbirine argo kullanan, hakaret eden veya siyasi görüşünden dolayı aşağılayan olursa kusura bakmasın 7 günden aşağı olmayacak şekilde uzaklaştıracağız. Evden çalışmak zorunda olduğumuz bu dönemde tüm üyelerimizin sakin olmasını istiyoruz. Banlanıp ekmeğinizden olmanızı biz asla istemeyiz ama benim ekmek kaygım yok derseniz kimse kusura bakmasın işlem yapmak zorundayız.
Sizleri uzaklaştırmak istemiyoruz fakat sınırları zorlayan arkadaşlarımız var, bu arkadaşlarımızın konudan çıkıp bir çay kahve içmesini ve sakinleşmesini rica ediyorum.
Lütfen yönetici etiketlemeyin şikayetçi olduğunuz mesajları report edin.