bende üzüldüm nadir sevdiğim isimlerdendi hataları varmıydı vardı ama severdim, en azından konuşulmayanı konuşacak cesaretteydi. zaten bu kararıda tek başına almamıştır,
fakat bir gerçek varki bunun bedeli doğal olarak içişleri bakanlığının sorumluluğundaydı ve gereken oldu. biraz dinlensin ileride hatalardan ders çıkararak farklı görevler üstlenir.
umarızki bu hatanın bedeli çok ağır olmaz ülkemize.