Öncelikle şunu diyim parti tutmuyorum. Konuyu terör olaylarına kadar bağladılar. Tamam adam bir mücadele verdi, bunu inkar etmez kimse. Konu sokağa çıkma yasağı. İnsanlar olayının ciddiyetin farkında değil sanırım. 10 Nisan gecesinin faturası birine kesilecekti. Bu işin birinci muhatabı olan kişi de istifa etti. Görevden alıp gündemi sarsmak yerine böyle bir yola gidilmiş de olabilir. Bütün dünya bu Nalet hastalıkla uğraşıyor. 10 Nisan gecesi yaşananlar şaka değil yani bunun faturası ağır olur. Eğer şimdi fatura kesilmezse yarın bu işin faturası daha ağır olur. Adam iyidir veya kötüdür. Bu kimseyi ilgilendirmez. İşini yapıyorsa tşk edersiniz geçersiniz. Devlet işinde şaka olmaz. İstifası kabul edilmez gibi birşey olacağını sanmam. Olay medyaya daha sonra yansıtılmış belli. Muhalefetlik yapmıyorum o yüzden kimse üstüne alınıp yanlış yorumlamasın.