Sen neye kızdın da işi hakarete kadar getirdin.
"İstifa etmesi iyi oldu zaten başarısız bir siyasetçiydi" demek var.
"

çok mutluyum, son aylarda hiç bu kadar mutlu olmadım" demek var.
İkisi arasındaki farkı anlayacak kadar algımız var.
bu duruma sevinenlere pkk sempatizanı terör sevici diyebiliyorsa bir insan kusura bakmayın hocam bu aptallıktan cahilikten başka birşey değildir. dediğinize tamamen katılıyorum keşke sizin dediğiniz gibi düşüncesini söylediğinde insanlar bunu anlayışla karşılayabilse keşke, ama düşüncesini dile getiren bir insana yok terör sevici yok buna sevinen pkk sempatizanı diyorsa bir insan bu gerçekten aptallık hocam cahillik büyük cahillik.