Sen neye kızdın da işi hakarete kadar getirdin.
"İstifa etmesi iyi oldu zaten başarısız bir siyasetçiydi" demek var.
"

çok mutluyum, son aylarda hiç bu kadar mutlu olmadım" demek var.
İkisi arasındaki farkı anlayacak kadar algımız var.
ee sizlerin adamı bu olaya sevindiği için pkk li yapmanız hakaret olmuyor mu?