Moderatör arkadaş bu konuda kimseniz ceza almaması için uyarmış. Her mesajı tek tek incelemiyoruz, rapor sistemi var şikayet gelirse inceliyoruz. Sevinenin veya üzülenin niyetini kimse bilemez, bizim işimizde bunu bilmek değil. Biz bir siyasi görüşe göre değil kurallar çerçevesinde hareket ederiz. Bir mesajdan şikayetiniz varsa report butonunu kullanabilirsiniz. Üyeler olarak sizlerinde uyarıları dikkate alıp konuyu amacından çıkarmamanızı öneririz.
Açıklama için teşekkür ederim.