tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir hata yapınca hemen istifa mı etmek gerekiyor ne kadar saçma bir şey
Hocam benim şahsi görüşüm şu şekilde, istifa etmedi sanki ettirildi gibime geliyor. Tabi yinede bilemem ama.