androidoyuncusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkenin yaralı için gecesini gündüzüne katan, ülkenin terör sorununun büyük bir kısmını çözen ve bitirme noktasına getiren bir bakanın gitmesine sevinmek nedir ?
Burada a partisi b partisi yok. A partisi zarar görmedi bu adamın gitmesiyle ülke zarar gördü.
Şu anda dağdaki şivanlar parti yapıyordur.
Ne bugüne kadar terörle mücadelesine laf söyledik nede başka bir şeye.. Ama sizler sevmeyen ve karara sevinen herkesi terörist olmakla itham ediyorsunuz. Sizce başarılı olabilir siz çok seviyor olabilirsiniz sizinle aynı görüşleri paylaşmayan herkesi aynı kefeye koyarak mı belli ediyorsunuz doğruyu??