size moderatör olduğunuz için değil normal bir vatandaş olarak size sorayım. Bu adamın gitmesine açık açık sevinen kişilerin niyetinin iyi olduğunu mu düşünüyorsunuz ?
Bunu da moderatör olarak Sağa sola çekmeyin demişsiniz çekenleri inceliyor musunuz hocam ?
mesela sence berat albayrak sevinmiş midir? atv grubunun soylu ile ilgili haberlerini takip ettin mi hiç bu haberlerin nasıl yorumlanması gerektiğini analiz eden sitelerden takip ettn mi? şimsi senin söylemine göre akp içindeki soylu karşıtlarının da niyti bozuk mu bunlar vatan haini mi?ne dersin yorumun merak ettim.
bu arada ben de gitmesine sevinmeyenlerdenim. davranışını takdir ettim. ülkemizde karşılaşmasızor davranışlardan birisi. ayrıca kaldı ki hatasının olduğunu da düşünmüyorum.