Toplam 10 dakika anca tüm gün
Sabah ofisi ( Laptopu ) bir açıyorum 10:00 gibi , gece 02:00 / 03:00 ' e kadar abartısız 8 saatim R10 'da geçiyor. Kalan vakitlerde de tez üzerine çalışıyorum