Bonjour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal bir zaman içerisinde değiliz fiziki sağlıktan ziyade ruhsal olarak çoğumuz bitiklerdeyiz. En büyük sorun belirsizlik olması, ne zaman biteceği konusunda kimsenin fikri yok. Ne zaman biteceğini bilsek ve beklesek bu günler de geçer diyeceğiz ama belirsizlik yoruyor.
Aynen öyle hocam.