nazifcanavci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aciklayici yorumunuz icin cok tesekkur ederim.Hocam bir tutun aldim bandrollu ve ancak cok ama cok agir,agirdan kastim aslinda tutunun kendisi degil icerisinde kullandiklari aromami diyeyim artik parfummu diyeyim butun tutune sarmis durumda ve bu icim kalitesini bana zehir ediyor.Bu yuzden biraz havalandirayim dedim tutunu ancak daha da kalitesizlesti.Bunun icin tavsiyeniz nedir ?
hocam tütün öyle birşey ki bir kere bozulunca birdaha düzelmiyor ya, öyle içeceksin artık yapacak birşey yok sen nemlendir düzelir belki.. tütünü saklamak çok önemli bozmadan.