Merhabalar,

Profesyonel logo yapa bilecek birisini arıyorum, altını çizerek söylüyorum, PROFESYONEL, yani logo ile birlikte logunun telif hakkı da sözleşme ile devredilmeli, hazır vektör, hazır resim ve s. kullananlar zahmet etmesin, ileride sorun çıkmasın ikimizede, burada bir arkadaşa yaptırdım, hazır vektör kullandığı ortaya çıktı iş çöp oldu, dürüst arkadaşlar yazsınlar lütfen, şimdiden teşekkürler