Ödeme ve kurulumla ilgili daha önceden açtığım konular vardı. Onlara bakabilirsin. Aşağıya bağlantılarını bırakıyorum. Üyelik vb. işlemler her firmada olduğu gibi standart. Auction'dan aldığın sunucu takribi 30 dakika içinde hesaba tanımlanır. O an için ödeme yapmazsın. Ay başında ödeme yapılıyor. (Kredi kartları gibi. Ekstre kesiliyor. Sonra ödüyorsun.) Windows için KVM talebi açıyorsun. (3 saat için ücretsiz) Talep açarken ISO dosyasının linkini göndermen gerekli. Ardından sana e-posta ile KVM bilgileri iletiliyor. Bu bilgilerle giriş yapıp sunucuyu formatlıyorsun. Uzak masaüstü bağlantısını açıyorsun. Sonraki adımda ayarlamalarına mstsc (uzak masaüstü bağlantısı) ile devam edebilirsin.
https://www.r10.net/dedicated-server...rabilirim.html https://www.r10.net/dedicated-server...-odeme-hk.html