Eskiden sürekli doktora gidip beyazlatırdım 3 yıldır gitmiyorum. Daha kaliteli diş fırçalarıyla birazda sert fırçalıyorum şuanda hiç sigara lekesi kalmıyor. Sürekli beyazlatmak maalesef dişleri aşındırdığı için sigaranın sarı lekelerine tutunacak yer sağlıyor.