Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bir ara başvurmuştum hala bekliyorum. Verecekler umudum var.
Umutsuz yaşanmaz Hocam ben de umudum vardı ve onay geldi Allah'a şükürler olsun Umut insanı yaşatır hocam