Ts3Destek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanmıyorum hocam nafile. Mailleri bile ücretli telefon onayı yapıyorum aynı numaradan yapmıyorum adsense hesabı açarken üstelik numaraları para ile alıp onay yapıyorum yine olmuyor.

Bu hata hep bu şekilde hatta yukarda politikaya uygun değil yazıyor ya bazen orası politikaya uygun olarak yazıyor ama alttaki hata hep sabit.
Politika hatası veriyor bende de, politikaya uygunluğu nasıl sağlıyorsunuz hocam bazen?