ByBeRKeM.CoM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyeleri galiba işçi kendinizi patron sanıyorsunuz. Bu nasıl başlık. İsterseniz bilenler bir adım öne çıksın
Hocam neyin patronuyum açlıktan öleceğiz.