hsyngns27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende kullandım harcama yapıyoruz neyin cezasi acaba ?
PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yani sanal kartı veren kendisi kullan diye.
Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Korkun kullanmayın diyedir
Ripplay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ciddi olamazsınız 1 saat önce siteye kaydolup bi iş için 8 lira yükledim ben oraya
BySocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu linki nedir hocam ?
sametdemir38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanal kart hizmetini suistimal etmiştir. Satışını yapmıştır. Yoksa neden versinler.
PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişiyi etiketlerseniz konuya açıklama yapsın.
PardoraS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanmıyorum hocam.
kursadHD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu linkini atabilir misiniz
RebelFa1con adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumdan bir kişi 1300 TL ceza aldığını nerede söylüyor?
CyberYT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayetvar'ı kontrol ettim bir tane şikayet göremedim.

Kişiyi yazdığı mesajla birlikte konuya ekledim. Bencede bilgilendirirse çok iyi olur