bende kullandım harcama yapıyoruz neyin cezasi acaba ?
Nasıl yani sanal kartı veren kendisi kullan diye.
Korkun kullanmayın diyedir
Ciddi olamazsınız 1 saat önce siteye kaydolup bi iş için 8 lira yükledim ben oraya
Sanal kart hizmetini suistimal etmiştir. Satışını yapmıştır. Yoksa neden versinler.
Kişiyi etiketlerseniz konuya açıklama yapsın.
konu linkini atabilir misiniz
Forumdan bir kişi 1300 TL ceza aldığını nerede söylüyor?
Şikayetvar'ı kontrol ettim bir tane şikayet göremedim.
Kişiyi yazdığı mesajla birlikte konuya ekledim. Bencede bilgilendirirse çok iyi olur