Merhaba,
Aynısı iki gün önce başıma geldi. En önemlisi bulunduğum sektör gereyi bende bakiyesi olan ve farklı günlerde WhatsApp üzerinden sipariş verip kullanan insanlar vardı. Bunların hiçbiri bende kayıtlı değildi. Çünkü 1 senedir sorunsuz kullanıyordum ve yüzlerce kişiyi kayıt etmem mümkün olmuyordu.
Maalesef mailime olumsuz döndüler.
Çok berbat bir durum. Ben spam yapmadım, ticari kurallarını ihlal edicek d*landırıcılık, spam, yanıltma vs. yapmadım. Toplu spam gruparında numaramızı paylaşıyorlar ve olan bize oluyor.