Ahaha. Eğlenceli olmuş.
Ben şunu merak ediyorum. Dönüşümlü çalışma nedeni ile haftanın çoğunda boş vaktim var. Biz de sokağa çıkma vs gibi bir durum olduğunda bu tür projelerde yardımcı olmak istersek nereye başvuracağız. Alırız bir kaç kasa ekmek ev ev dağıtırız belirli bir mahallede istekte bulunanlara.
Vefa diye birşey var ama ona da zannedersem başvuru yapacak yer yok