şuan kullandığım telefon huawei. Hatta ilk çıkardığı telefonlardan birisi daha popüler değilken almıştım ve memnun kaldım ama sonradan huawei fiyatları yükseltti. Bu sebeple bende bu iki telefon arasında kaldım huawei, xiaomiden 700-800 lira fazla değer mi bilemedim açıkçası.
O 700-800 TL biraz da markaya para ödemek oluyor aslında ki, bir defa alıp senelerce kullanıyorsanız değer diye düşünüyorum. Nitekim Xiaomi'de sorun yaşayan çok insan var, bunu da hesap etmek lazım.