Sırasıyla Samsung, LG ve Apple cihazlar kullandıktan sonra aldığım en iyi karar Huawei ile tanışmak oldu kendi adıma çok memnunum, fiyat & performans durumunun ötesinde Apple'dan sonra en güven veren firma olması beni cezbediyor.
şuan kullandığım telefon huawei. Hatta ilk çıkardığı telefonlardan birisi daha popüler değilken almıştım ve memnun kaldım ama sonradan huawei fiyatları yükseltti. Bu sebeple bende bu iki telefon arasında kaldım huawei, xiaomiden 700-800 lira fazla değer mi bilemedim açıkçası.