Selamlar arkadaşlar,
Çok ağır olmayan iki adet web sitem var. Biri worpdress. Temam tam mobil uyumlu. Bir adette discourse forumum var.
Bu ikisinin webview'i tek bir uygulamada verilebilir mi? Uygulama açıldığında sayfada iki logo olacak mesela, kullanıcı tıkladığında seçmiş olduğu webview a gidecek
Yapılabilirliği nedir? Eğer olabilirse fiyat ve diğer detayları pm olarak gönderirseniz sevinirim.
İyi forumlar