Carillos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kargoyu hızlı getirmek için aldıkları 20₺ ne oluyor? İade ediliyor mu?
15 tl aldılar benden onu iade ettiler üstüne 20 tl hediye çeki tanımladılar ama ne ye yarar ben klavyemi istiyorum