daha önce başka sayfadayken, başka penceredeyken veya başka bir iş yaparken forumda bildirim gelince anında çan öter bilgim olur bakardım şimdi ise sayfayı yenilemeden bildirimlerimi göremiyorum buda anlık bakamamam anlamına geliyor eskisi gibi olma imkanı yok mu acaba ?
@FastPHP;