Öncelikle hepinize çok teşekkür ederim sağ olun arkadaşlar
@bero;
@Chiaroscuro; daha önce bu sorunuzun aynısını bir başka arkadaşımız sormuştu ve cevabını vermiştim aslında ama gözünüzden kaçtı sanırım

Zaten şuan hali hazırda birikmiş bir paramız var o bize uzun bir süre rahat rahat yetecektir. Ayrıca eşim tır şoförü olarak çalışacak olup kazançları oldukça iyi. Kalacağımız ev tamamen ücretsiz. Yakıt derdimiz yok, su derdimiz yok, elektrik derdimiz yok. Geriye sadece gıda, temel ihtiyaçlar kalmakta onuda mecbur yapacağız haliyle

Norveç'te sağlık tamamen ücretsiz zaten.