bero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mükkemel yer gerçekten fakat norveçte iş imkanlarına baktınız mı öncelikle oraya gittiğinizde gelir kaynağınız ne olucak ?
Bunu ben de merak ediyorum. Hayırlı olsun bu arada.