AlpMox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dün https://www.r10.net/script-satisi/22...ik-kaynak.html bu konudan script aldim.Hocamiz aktif değil. Dosya elimde cpanel atıp sorunsuz kullanmak istiyorum acilen. Yapabilecek biri varmı?
PM değilde WhatsApp yazın hemen halledelim isim hızlı olması gerek 08503035926



Yapabilen varmı bekliyorum halen