Merhabalar, değerli R10 üyeleri.
Bir script kurulumunda beyaz ekran hatası alıyoruz da htaccess kaynaklı olduğunu söyleyenler oldu sorunun çözümü hakkında fikri olan var mı? Yardımcı olurlarsa sevinirim
Teşekkürler, hayırlı geceler dilerim
.htaccess kodunu koyarsanız syntax error mu bakabiliriz hocam