Merhabalar, değerli R10 üyeleri.
Bir script kurulumunda beyaz ekran hatası alıyoruz da htaccess kaynaklı olduğunu söyleyenler oldu sorunun çözümü hakkında fikri olan var mı? Yardımcı olurlarsa sevinirim
Teşekkürler, hayırlı geceler dilerim