Harika karar, mutluluklar diliyorum.

Zaten anlatmaya gerek yok, söylenecek çok şey var ama susuyoruz...

"insanlar gerçeklerden ne kadar uzaklaşırsa, doğruyu söyleyenlerden o kadar nefret ederler."