Hocam bir masrafı yok ki ip değiştirerek istediğin kadar mail açabilirsin hadi sanal kartında yok 1 TL den satan var neyse ben size burda bişey anlatmama gerek yok iyi akşamlar
hocam buyurun açın satın eğer imkanınız varsa

İsterseniz açıkça yöntemi paylaşabilirsiniz herkes faydalanabilir

iyi akşamlar dilerim