Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan keşke ben 10 tlye masrafını çıkartabilsem hocam.
Hocam bir masrafı yok ki ip değiştirerek istediğin kadar mail açabilirsin hadi sanal kartında yok 1 TL den satan var neyse ben size burda bişey anlatmama gerek yok iyi akşamlar